02 September 2010

The hand of fate (2)

7 comments:

  1. Mi-a plăcut „prima mână”, dar unghiul ăsta şi bokehul nedus la extrem mi se par excelente!
    Unde mai pui şi nuanţa absolut potrivită pentru cadrul ăsta, după părerea mea.
    Felicitări!

    PS: Încep să zic asta din ce în ce mai des, dar am o scuză perfectă: am de ce să zic!

    ReplyDelete
  2. I really like this photograph, Georgiana, it is as if the hand is reaching out and beckoning me.

    ReplyDelete
  3. @Vlad: M-am gandit eu ca iti va placea mai mult cadrul asta, are un mesaj mai puternic...Sper sa iti mai ofer astfel de ocazii :D

    @Laura: I've reached my purpose! :) Cheers!

    ReplyDelete
  4. O poti interpreta fie ca o mana de ajutor...fie ca una care cere ajutorul tau, depinde unde te situezi pe tine insuti. Mi se pare foarte reusita incadrarea.

    ReplyDelete
  5. @Albert: E interesant cum o imagine poate avea mai multe interpretari...fiecare vede altceva. Multumesc!

    ReplyDelete
  6. imi place ca ai amplasat mana sus ... mi-ar fi placut background-ul o idee mai blur ... bravo

    ReplyDelete
  7. Multumesc Cristian! Ai dreptate, un bokeh mai accentuat ar fi pus in evidenta mai bine subiectul. Exersam si invatam ;)

    ReplyDelete