22 September 2010

Knock Knock!

1.
2.
3.
4.
5.

14 comments:

  1. bogată temă, frumoase exemple... şi eu mă tot pregătesc să fac o serie cu uşi, porţi... mi-ai luat-o înainte! :))

    ReplyDelete
  2. Mda.. să înţeleg că toate uşile sunt închise.
    :) Acum serios, îmi place ideea (numarul 4, în special). Aştept continuarea... cu ferestre, evident.

    ReplyDelete
  3. Beautiful study of entrance designs ! nice work.

    ReplyDelete
  4. buna serie, frumoasa ideea ta ... as intra pe la 4, dar si 5 e interesanta ...

    ReplyDelete
  5. Da, Vlad!
    Usile sunt inchise de regula...acuma depinde de fiecare cum isi rezolva trecerea...
    Frumoasa serie!
    5 imi place mult!
    Salutari, Georgiana!

    ReplyDelete
  6. Pe 1 intra Harun -al-Rashid
    Pe 2 tocmai a intrat SOVantu
    Pe 3 boier Bibescu
    Pe 4 ... cei de sus
    Pe 5 Gingis Khan

    Marian

    ReplyDelete
  7. @Dl Mihis: nu am vrut!! :)Astept cu mare drag seria dumneavoastra!

    @ Vlad: Unele usi sunt inchise (si trebuie sa le deschidem noi) altele (mai putine) sunt deschise (poate fac o serie si pentru ele).

    @Wong: Thank you! Next step: windows :)

    @ Cristian: Bate la usa si poate se va deschide!

    @ Multumesc Daliana!! Fie vorba intre noi si mie tot 5 imi place cel mai mult :)

    @ Marian: cum a intrat asa a si iesit! Trebuia o usa mai zdravana, cu lanturi si lacate :)

    ReplyDelete
  8. Knock...Knock...Who's there?
    Interesanta serie. Imi plac in special 4 si 5.

    ReplyDelete
  9. Belo trabalho...Espectacular....
    Cumprimentos

    ReplyDelete
  10. @Albert & Gabriela: Va multumesc... cu intarziere! (am lipsit o perioada, dar revin) :)

    @ Fernando: Muito obrigado!

    ReplyDelete
  11. o serie superba...felicitari !

    ReplyDelete

  12. Very nice door's collection

    Saludos

    CR & LMA
    ________________________________

    ReplyDelete